woensdag 21 juni 2017

Weer dat geduld

Al sinds dat m'n  buitenkeuken  gemaakt is heeft het geen afvoer.
Gewoon een gat in de wasbak met een emmer eronder.
Geen probleem, maar elke  keer die emmer eronder vandaan halen, wat gewoon vaak vergeten wordt is toch niet zo handig.
Een afvoer zou toch beter zijn.
Nou komt het maffe van mij, ik wil dan een afvoer versieren die bij de buitenkeuken past.
80% van  het geheel is  van gerecycled materiaal en dat wil ik  zo houden. 
In ieder geval wil ik  het niet nieuw in de winkel aanschaffen.


Dat is na 2 jaar  eindelijk gelukt.
 Bij de kringloop  op de gereedschap en bouwmaterialen afdeling.
Daar lag een compleet nieuw  afvoer-set van  de zweedse meubelboer, met een fijn prijsje.
Met een zwierige zwaai in m'n mandje gedaan en opgetogen naar huis gefietst.

Thuisgekomen bleek het gat toch te klein te zijn, maar ik ben een dochter van m'n vader, en heb   met een langere schroef en het doucheputjedekseltje, die  ongebruikt naast de douche lag, het opgelost.

Aan mij de taak om de restanten van het pakket  ergens voor te gebruiken of weer in het recycling circuit terug te brengen.
Dus mocht er iemand   een onderdeeltje nodig hebben van dit pakket ; ), you can have it.

Toedels, Jet









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet