zaterdag 4 maart 2017

Mocht-ik-het-ooit-tegenkomen-dan-neem-ik-het-mee-lijstje

Het is voorjaarsvakantie en naast het gewone huishoudelijke werk  moet er ook wat leuks gedaan worden.
Lunch  met oud-collega's....check
Avondje kletsen met vriendin....check

Middagje kringloop....check!

Ik heb  altijd een  mocht-ik-het-ooit-tegenkomen-dan-neem-ik-het-mee-lijstje.
Daar staat al twee jaar het spel Barricade op voor een vriend.
Een spel wat dus bij iedereen in de kast  is gebleven of zo want  ik kwam het nooit tegen
Zelfs niet na het verspreiden van de kansen door dat spel op het lijstje van m'n ouders te zetten (die gaan iets wat vaker naar de kringloop)

Maar het is eindelijk GELUKT!!!
 En wel twee spellen in verschillende winkels.
Misschien gek maar ik heb ze alle twee meegenomen. Een voor die vriend en een voor m'n dochter voor haar spelletjes-uitzet.

En ik heb nog wel wat meer gevonden.
Een mooi setje Arcopal thee/koffiekopjes
houten lepels en spatels voor een projectje
boeken, magneetbordje  en Scrabble
Me is happy.

Toedels, Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet