woensdag 15 maart 2017

Angstje overwinnen

Spijkerstof onder de naaimachine, dat is een klein angstje van mij.
De stof is stug en dik en ik ben altijd bang dat  de naald breekt en in m'n ogen vliegt.
Is namelijk wel eens bijna gebeurt, dat de naald breekt en bijna  in mijn ogen terechtgekomen is.
Maar ik heb mij eroverheen gezet door mijzelf  achter de naaimachine te zetten om 2 kruizen te repareren.
Een beetje geworstel met het kruis liet mij 1 seconde denken dat ik toch maar m'n moeder moest bellen om het op te lossen. Maar nee, ik greep mij na die seconde weer bijeen en zigzagde vol goede moed verder.
Die spijkerstof- fobie moest ik toch bedwingen.
 Zelfs na een klein mis-zigzagje waarbij ik een extra plooitje naaide. Is  er zo uit met het tornmesje.


Na een klein uurtje was het gepiept.
2 spijkerbroeken die weer een tijdje meekunnen.
Klein angstje= kleine overwinning

Toedels, Jet


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet