woensdag 15 februari 2017

Door gaan door aan te klooien

Verkoudheid waart door huize Gezelliebellie.
Dus honingdropjes, hoestsprays en zakdoekjes liggen her en der verspreid om het allemaal te verzachten .
Af en toe is het echt happen naar adem, dus dit weekend weinig inspannende dingen doen.
Zoals  pennen en stiften testen en alles een beetje terug in het juiste doosje doen.
Perfect taakje om  te doen met een verkouden kop.

Later nog een klein naaiprojectje gemaakt. Ik koop af en toe  Mollie Makes en daar zit dan wel eens een pakketje bij om te maken. 
Bij uitgave 2 uit 2015 ( jaja ik weet het)zat een leuk schattig konijntje van vilt erbij.
Schattig als in klein, wat een gepriegel met naald en draad betekent wanneer je plof-ogen heb.
Of ik moet nieuwe glazen in m'n bril, dat kan ook.
 1x  een naald in m'n duim gestoken en een draadje doorgeknipt waardoor ik 1 kant weer over moest doen. Nou kan ik alles wel op de verkoudheid schuiven  maar nee, dit was gewoon een opperste concentratie-spasme. Je kent het wel, als een mantra herhaal je "voorzichtig, let op het draadje,  ernaast knippen" en dan ineens zie je je hand net iets verder gaan en heb je al geknipt voor dat je er erg in heb.
Een paar jaar geleden had ik dat leuke schattige konijntje door de kamer geslingerd en daar gelaten. Nu slaak ik een diepe zucht (soms met een vloek) en  ga ik verder.
Zo krijg je een project af. Door gaan  door aan te klooien.
 Zo krijg je resultaat.


Toedels, Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet