maandag 30 januari 2017

Uitgeven

Hier  had ik het over mijn voornemen om deze maand weinig tot niets zomaar aan te schaffen.
Hoe staat het er voor?
Nou... alles wat ik/we hebben uitgegeven zijn, op 4 ansichtkaarten en museum entree na, alleen maar voedsel, huishoudelijk en vervoer geweest.

                                                                 
En die ansichtkaarten  hebben we gekocht omdat we dat de mooiste schilderijen vonden in het Mauritshuis. En al stond er een bordje : 1 kaart voor 1 euro, 10 voor 9 euro, hebben we het er bij 4 gelaten. Ik hoef geen 10 kaarten voor die paar centjes voordeel. 
  
Niet zo maar uitgeven  (vaak voor de heb), om me heen kijken of er iets hergebruikt kan worden en tevreden zijn met wat we al hebben.  Genoeg is genoeg.

Toedels, Jet




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet