maandag 9 januari 2017

Grauwigheid afweren

Tijd voor wat nieuws!
Ik hoef niet naar de winkel want ik heb een  "eigen" winkeltje.
Een grote kast vol met allerlei lapjes.  Jaren lang verzameld  en ook wel uitgedund zo af en toe.
Maar het is toch wel leuk wanneer je zin heb in nieuwe gordijntjes voor de ramen,  je niet ver hoeft te zoeken.
 Naaimachine op tafel en huppakee.

Nou ja, huppakee, daar kwam weer een dagje ziek op de bank tussen. 
En omdat dokters en iedereens advies is : er aan over/toegeven , heb ik dat maar gewoon gedaan.
Met alle krampen, tukkies en tranen die er gepaard mee gingen.
Ik hoorde iemand op de radio het over een "giftig griepje " hebben, nou dat is me toch even goed verwoord. Het blijft maar sluimeren.

Gelukkig  kon ik na dat dagje zielig zijn weer verder achter de naaimachine, en zijn ze eindelijk klaar. Touwgie erdoor en gezelligheid!!
Moet dat winterse en grauwe weer een beetje af zien te weren met wat vrolijks voor de ramen.

Toedels, Jet


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet