dinsdag 23 februari 2016

Leesvoer


Afbeeldingsresultaat voor 'k heb je lief en trekAfbeeldingsresultaat voor Let niet op de rommel

Afbeeldingsresultaat voor de taarten van Marie Afbeeldingsresultaat voor gerhard Hormann Afbeeldingsresultaat voor Hoe overleef ik de crisis

Dit zijn een paar boeken die ik tijdens mijn "winterslaap" heb gelezen.
Van heerlijke taarten naar een levensverslag rondom eten. Over hoe snel je de hypotheek kan aflossen en daardoor meer kan nietsdoen. Hoe je van heeeel weinig per dag kan rondkomen maar wel je sociale leven groter krijgt (mijn conclusie) naar hoe het kan gaan als het ergens in het leven fout of anders dan je gedacht gaat.
Het gaat alle kanten uit maar al deze boeken hebben 1 ding gemeen, namelijk dat ik tijdens het lezen van al deze boeken een paar keer hardop moest lachen. Gewoon omdat wat werd beschreven zo grappig (en vaak herkenbaar) was dat ik, vaak tot schrik van mijn gezin, in lachen uitbarstte.
Dus mocht u ze tegenkomen in de bieb of in een boekenkast van een vriend of zo, neem het mee en lees.

Toedels, Jet



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet