maandag 18 mei 2015

Knapperd

Zo heb je van die dagen.
Na een bliksem bezoekje aan m'n collega's terug naar huis gefietst om het huishouden te doen.
Geen mooi weer, en dan laat ik de tuin ook even met rust.
Na de lunch naar de bieb gefietst voor een stapeltje boeken.
Helaas moest ik mijn lijstje aanpassen.
Ik wilde beginnen aan de Outlander -serie van Diana Gabaldon waar de tv-serie Outlander op gebaseerd is.
Mede omdat de mannelijke hoofdrolspeler een ontzettende tja...

 heerlijke knapperd is.

Maar helaas, geen geluk vandaag. Wel van een andere serie van dezelfde schrijfster.
Lord John Grey- serie.
Aan mij om het uiterlijk van de hoofdpersoon te bedenken ;)
No problemo.

Ik ga mij maar eens opkrullen op de bank met een kopje thee.
Toedels, Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet