woensdag 1 april 2015

Stormy weather

Wat een heerlijk lente-weer!!

Daisy is weer onthoofd ( hoera voor klittenband)
En helaas heeft mijn kas het begeven.  De wind had hem ondersteboven geworpen, ik hoorde ineens glasgerinkel (potjes vlogen mee)
Dochter geroepen en er naar toe gerend om het nog net te grijpen en vast te houden, anders was hij bij de achterburen terecht gekomen.
Het plastic was al kapot maar het kostte ons heel veel moeite om het hele geval in bedwang te houden en tegelijkertijd uit elkaar te halen. Pfieuw...
Het kleine broeikasje heeft ook schade opgelopen. Ondanks verzwaring van stenen is er een deksel afgewaaid en vond ik met twee gaten in het plastic, achter in de tuin terug.
Ik denk dat ik wel iets weet voor op mijn verjaardagslijstje ;)


Toedels,Jet


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet