donderdag 9 april 2015

Lef-dochters

       

 Weer een jaarring erbij verkregen.
Ik ben verwend met mooie kado's en de lieve mensen heb ik weer verwend met lekker eten.
Cirkeltje rond .
Het mooiste van al?
Mijn dochters hebben mij eindelijk terug gepakt.
Al jaren sta ik op hun verjaardag om 24:00 uur klaar met confetti en serpentines, en sluip ik zachtjes hun kamer op (volgens dochter kan ik niet sluipen, maar in mijn hoofd doe ik het toch echt ninja-style) om alles over hun heen te storten.
Dit jaar hebben ze het aangedurfd om mijn bed onder de serpentines te storten nadat ze alle slingers die we bezitten te hebben uitgekotst in de woonkamer.
GEWELDIG!!!!

En nu lekker genieten van het zonnetje
Life is good
Toedels, Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet