maandag 9 februari 2015

Postcrossing

Het is een beetje ingedut van mijn kant. Maar ik heb wel een flinke stapel kaarten liggen. Wegdoen wil ik ze niet want ze komen van over de hele wereld.
Dus bij D en K kwam ik van die ringen tegen.
Gaatje prikken door de kaarten en zo heb ik ze allemaal bij elkaar.

Door al die kaarten ben ik weer naar mijn account van postcrossing gegaan.
Ojee het stond al op inactief!!
Wel....daar gaan we wat aan doen.
Actief maken en adressen opvragen.
4 stuks (als je het doet moet je het goed doen)
Naar Duitsland,Rusland en Wit-Rusland en U.S.A
Maar wat kost het een hoop om ze te versturen. 
Voor 4 ansichtkaarten over de €5,- !!!
Het is dat ik het leuk vind om snailmail te sturen en te krijgen maar sjongejonge.
Mag het ietsje minder zijn.

Mijn verstuurde exemplaren.

Toedels, Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet