maandag 12 januari 2015

Moestuin maandag

Het is nog vroeg in januari en het begint te kriebelen. 
Wat zullen we dit jaar laten groeien in de moestuin?
 Eerst maar naar Vreeken's Zaden om zaden uit te zoeken. Een perspotjesmaker  (dit jaar geen krantenpapier potjes) en verschillende nieuwe of eigenlijk "oude" soorten groenten, die we graag eten, aangeschaft.  

Want ja, zoals je hier kunt zien zijn er twee grote bedden bijgekomen in onze Gezelliebellie tuin.
Alle moestuin boeken worden weer doorgebladerd (stapel links), uit de plaatselijke bieb wordt een boek meegenomen (exemplaar rechts) en op het net neus ik wat rond.

Het doel is namelijk om nog meer uit eigen tuin te eten.
Gezond, geen vervoer en goed voor de portemonnee.

Plannen is altijd leuk maar het uitwerken en onderhouden daar komt nogal eens de klad in.
Dat ga ik dit jaar anders aanpakken! Hoort u daar een goed voornemen van mij?
Jawel, ik neem mij voor om onze moestuin beter te onderhouden. Dus zodra u mij onderuit ziet zitten en de plantjes ook, duw mij een gieter in de hand en zet mij aan het werk ;)

Toedels,Jet
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12306681/?claim=486czfxemrw">Follow my blog with Bloglovin</a>


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet