donderdag 15 januari 2015

Miss Kleun

Soms wil je wat en lukt het niet helemaal.
Ik had het plan om een hooimadam te maken. Verschillende  patronen  zijn er te vinden op het net.
Niet al te moeilijk....dacht ik.
 Een wollen deken die niet helemaal meer in vorm was, als vulling. Een leuk stofje (ik heb een kast vol ) en vooruit met de geit.
Dus niet. 
Het aan elkaar zetten was al lastig. 
Zo kwam ik er dus achter dat de dekens zich gingen ophopen ,dus moest ik het onder de naaimachine halen. Nou wil het geval dat ik een beetje bang ben van dikke stoffen onder de naaimachine te naaien. Ooit  bijna een afgebroken naald in m'n oog gehad, (ik ben zo blij met mijn bril). Dus wat huiverig het geval onder de naaimachine doorgehaald.
Na veel geploeter en momenten van het hele gedoe in de hoek willen smijten is nu het zo goed als af.
Tja wat moet ik zeggen. 
Het is uiteindelijk gelukt, maar de schoonheidsprijs krijgt mijn madam dus echt niet. Als er een madammen verkiezing zou zijn dan kwam de mijne niet eens door de voorronde.

Dat kan dus ook gebeuren. Dat een project niet echt wil lukken.
Praktisch gezien doet ze het dus wel prima. Daar gaat het om. Want daar maakte ik het voor. Om super relaxed rijst en dergelijke te garen. 
Ik moet mij er maar over heen zetten en er een goed lesje van leren.
Of gewoon aan m'n moeder vragen.

Toedels,Jet

                                                                                                                

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet