donderdag 8 januari 2015

Garderobe uitdunnen

Vanmorgen even snel door mijn kledingkast gerausd.
12 kilo is eraf  bij mij en wat blijkt 12 T-shirts zijn er te groot.
Hiermee kan ik een plank vullen bij de Kledingbank waar ik vrijwilligerswerk doe.
En ik heb weer wat ruimte in mijn kast voor de nieuwe kleding, netjes volgens de uitdun-methode 1 erin = 1 eruit. In dit geval 12 eruit en 6 erin.

Misschien dat ik over een garderobe capsule moet gaan denken. Simpel, basic met een paar extra's zodat je kan mixen en geen uitpuilende kasten erop na houd. Less is more room.  





Eerste stap is een kleurenpalet maken met de gratis printable  die ik via de de groene meisjes gevonden heb.
Tweede stap wordt kleding kopen aan de hand van dit door mij ingekleurde palet. Dit wordt dan echt een uitdaging voor mij. Een garderobe die praktisch, verzorgd en budget-vriendelijk is. En hopelijk nog een maatje kleiner.

Toedels,Jet


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet