woensdag 24 december 2014

Kerstklaar

Het Gezelliebellie huishouden is kerst klaar.
Om te beginnen gebruik ik Serious Request als aftelkalender.
Hele dagen staat het als achtergrond, af en toe meedansend op de muziek of een traantje wegpinkend bij een hartverscheurend verhaal of gewoon een schitterend liedje (zo ben ik).
De kerstboom staat in vol ornaat en lichtjes hangen door het hele huis.
Boodschappen zijn binnen, het huis is aan kant.
Gezelligheid, rust en simpel genieten is het thema dit jaar (en hopelijk meerdere jaren).
En stilstaan bij het afgelopen jaar.
Zo kom ik bij mijn blij-lijstje

Ik ben blij met:
mijn man en dochters
mijn familie die ik soms te vaak en vaak te weinig zie
mijn verloren kilo's
mijn vrienden
mijn collega's van de Kledingbank
mijn buren
en ons Gezelliebellie huis en tuin

Waar ben jij blij mee?

Iedereen fijne dagen.
Toedels,Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet