zaterdag 27 december 2014

Gordijnen in winter style


Mijn ramen (aan de voorkant van het huis) hebben nieuwe gordijnen nodig.
En ik had al een idee....
Gordijntjes maken van doilies (gehaakte kleedjes).
Want ze lijken op sneeuwvlokken en ik heb een zwak voor sneeuwvlokken (niet de echte trouwens)

Eerst maar genoeg kleedjes verzamelen.
Ik had zelf niet genoeg, gelukkig heb ik mijn moeder nog die als een soort hulp-lijn fungeert in de familie. En zo had ik ineens teveel!
Aan de slag dan maar.
Eerst netjes verdelen over twee ramen.
Een mini haaknaald gebruiken om alles aan elkaar te maken.
Dan met hetzelfde garen een touwtje te haken om de gordijnen aan te hangen.
Ophangen en de ramen zijn in winter-stijl.

Toedels,Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet