maandag 29 december 2014

Anders eten.

Ik eet voor een tijdje weinig koolhydraten, dat kan soms lastig zijn met bepaalde gerechten.
Maar af en toe krijg ik wel eens een hersenscheet en zo ook bij dit gerecht: Hete Bliksem.
Onze versie bestaat uit: gehakt rullen met een uitje en wat gember, aardappelpuree  en de tussenlaag bestaat uit appels met kaneel.
Maar ja, ik kan dus even geen aardappel eten. Dus heb ik dat vervangen met wortelpuree.
En het is ontzettend lekker!

En om bij het onderwerp eten te blijven heb ik mijzelf nog wat kado gedaan.

De Spirelli.
Courgette er doorheen draaien en je heb groente-spaghetti...Lekker!!
Ik ben er helemaal blij mee.
Eten moet gewoon lekker en gezellig blijven ook al eet je minder of anders.

Toedels,Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet