woensdag 31 december 2014

2014---->2015

2014 is bijna klaar.
Effe terugkijken...

Ik was enorm blij dat ik 2013 af kon sluiten. Een nieuw jaar en dus nieuwe kansen.
Na de kerstvakantie gelijk aan de slag met verhuizen van een broertje en er achteraan nog een verhuizinkje van de Kledingbank waar ik vrijwilliger ben.

Voor het Gezelliebellie huis waren er ook een  paar puntjes om aan te werken.
Energie-verbruik naar beneden (want we moesten ineens bijbetalen) en de tuin (de grootste klus van het jaar)
Tussendoor hebben we ook maar even de eetkamer een make-over gegeven.
Manlief een marathon gelopen onder zijn magische tijd en zo zijn we rustig door gegaan.
Geen vakantie in de traditionele zin maar een staycation vol klussen met een klein uitstapje naar Maastricht.
En zo stond het nieuwe schooljaar weer voor de deur. Langzaam begon de uitputting in te zetten in onze lijven.
Manlief zwaar verkouden en blessure opgelopen. Ik zelf met nierstenen ziek op bed.
Het was een beetje veel allemaal dit jaar.

Maar we hebben het toch maar weer gedaan:
Energierekening is zo naar beneden gegaan dat we een minivakantie hebben teruggekregen (hoera voor Led-lampjes)
De tuin is prachtig geworden en wordt alleen maar mooier.
2014 was oke!



Nu staat 2015 op de drempel, wat gaat er komen?
Tja dat weet niemand. De agenda is blanco.
Maar ik ben wie ik ben dus mijn lijstjes zijn geschreven. Ik ga u niet vervelen met al mijn lijstjes (dat voorrecht heeft alleen mijn lieve man), nee dit is de lijst met hoofdpunten (al deze punten hebben ook weer lijstjes, ja zo ben ik)

1. Gezond blijven en de kilo's die verloren zijn in 2014 laten
2.Ontspannen (vakantie,uitstapjes)
3. Kluslijst bekijken en doen wat mogelijk is.



Ik wens ieder al het goede voor 2015.

Gelukkig Nieuwjaar!!!

Toedels,Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet