maandag 24 november 2014

Moestuin maandag

Van het weekend een zelfgemaakt kadootje gegeven.
Een klein mannetje van drie heeft nu een kook-eiland en autoweg ineen om mee te nemen.
Alleen ben ik vergeten om een goede foto te maken van het eind resultaat.
Wel een paar teaser foto's maar ja dus niet ....waarschijnlijk de leeftijd hahaha.

Voor de rest een heerlijk rustig weekendje, beetje rommelen in de tuin.
Vorige moestuin maandag had ik het over snijbiet maar er zit dus ook nog pastinaak in de grond. 
Dat  moet wachten op een beetje vorst aan de grond zodat het wat zoeter kan worden.
Maar het lijkt wel of het lente wordt?!
Er komen knoppen in de hortensia en de vogeltjes zijn druk met fluiten.

Ik kan de pastinaak wel in de vriezer doen maar zo uit de grond, afspoelen en in de pan is makkelijker en lekkerder.
Eind november mag ik dat toch wel verwachten, niet? Of ben ik nu echt te veeleisend.
Maar laat ik voorzichtig zijn met mijn wensen, want voor je het weet zitten we 3 maanden in een ijstijd ofzo.

Dus... lieve weergoden/moeder aarde/alwetende storthoop: mijn pastinaken willen graag 2 tot 4 graden onder nul voor 5 dagen. 
Mijn dank zal groot zijn.

Toedels, Jet ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet