vrijdag 10 oktober 2014

Lang lang lang geleden

...was ik regelmatig aan het bloggen. Wat is er gebeurd?  Nou....heel veel.

De hele zomervakantie zijn we bezig geweest in de tuin. Nieuwe schutting, nieuwe schuur,oude schuur slopen en als afsluiting het terras groter gemaakt.
Geen vakantie voor ons gezin deze zomer.
Oudste moest stage lopen, jongste zocht een baantje en wij waren druk aan het klussen.

Dan is de zomer zo voorbij, begint school weer en begint er een periode waarin gezocht wordt naar routine. Op tijd opstaan, menu plannen rondom bijbaantjes,trainingen en cursussen. Boodschappen worden weer gedaan met een budget. Lichten gaan s'avonds weer eerder aan en gordijnen gaan weer dicht tegen tocht.
En net dat je een beetje rustig achterover leunt om te genieten van de rust na al dat klussen, zit je bij de huisarts met klachten en 1 dag later bij de huisartsenpost. Nierstenen.
Leuk...daar zat ik op te wachten. Daar lig je dan hondsberoerd en af en toe met veel pijn op de bank. Geen energie, warrig van de medicijnen. Grrrrrr niet blij.

Positief blijven, ik zit weer achter de blog en pinterest en bloglovin' en en...alles wat ik op de bank kan doen.
Inspiratie op te doen voor leuke kleine projectjes. Ik heb namelijk nog een aantal kadootjes af te maken voor de komende periode.
Nou maar hopen dat ik snel van die keien af ben.

Toedels, Jet



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet