maandag 21 oktober 2013

Elk huisje....

Toen ik deze Hot pads van my paper crane tegen kwam vond ik dat ik deze ook moest maken.

Gelijk lapjeskast ingedoken en wat leuks uitgezocht.
 Een combinatie van nieuwe en oude lapjes (kussenslopen bij de kringloop vandaan)
 Ik heb de tutorial wel doorgelezen maar ik ben meer van de freestyle ;)
Recht toe recht aan banen naaien.

 De rijst met kaneelstokjes mengen,je kan evt. ook etherische olie gebruiken.

Dan komt het leuke gedeelte....het vullen.
En pas op,je vergist je snel met de hoeveelheid rijst per baan,dus niet te veel in een keer.
 Netjes dichtspelden en dichtnaaien,weer een waarschuwing: kijk uit voor de verdwaalde rijstkorrel.
Je naald kan er op breken (is mij dus gelukt)
En voor je het weet heb je een stapel onderzetters die heerlijk geuren.

Niet zo veel kosten


En die de tafel er een stuk gezelliger uit laten zien.

Laat dit nou een project zijn die al een jaar onderweg is.Een paar onderzetters gemaakt,opzij gelegd en verdwenen op de storthoop der onafgemaakte projecten.
*Bloos bloos*  
Elk huisje heeft z'n...storthoop.

Toedels,Jet








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet