dinsdag 27 augustus 2013

Ik was het zat.

De laatste weken van de vakantie benut om tijd achter de naaimachine te spenderen.
Ik vond het tijd om andere glasgordijntjes te maken (mijn man moet altijd lachen als hij dan thuis komt,"Was je het weer zat?")
Na enige inspiratie-onderzoek op Pinterest ben ik in mijn collectie sjaaltjes gedoken en daarin rommelend kwam ik op 4 sjaaltjes uit die dezelfde afmetingen en onderwerp hadden.
Elk sjaaltje in 4 banen geknipt (gewoon dubbel gevouwen en knippen die handel) en ze weer aan elkaar genaaid.
Ziedaar de Bohemian Hippie Chic glasgordijntjes.
 Een nieuw touwtje gespannen en de gordijntjes er overheen gedrapeerd.
Ze zijn doorzichtig genoeg om de buitenwereld te zien,maar het blokkeert genoeg om niet alles van buitenaf te kunnen zien.
En het ziet er gewoon vrolijk uit.

Toedels,Jet

  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet