dinsdag 13 augustus 2013

Hittegolf in de keuken

En zo sta je dan tijdens de heetste dagen te klussen in je keuken.
Waarom?!
Omdat ik ontzettend de zenuwen had voor mijn rijbewijs-examen.Ik moest wat om handen hebben,dus dan ga ik maar klussen(stond toch op de planning).

Rijbewijs is gehaald,ontzettend blij maar dan moet de keuken nog wel af.


Vele zweetdruppels later is dit het geworden.
Een Gezelliebellie keuken.

De keukenkastjes zijn bekleed met een stofje wat ik nog had liggen.Paar keer met mod podge bestreken en afgewerkt met witte latjes.
Fris kleurtje op de muren en het houtwerk wit geschilderd.
Plafond afgestoken en wit geschilderd.
Boven de kastjes zijn de pijpleidingen weggewerkt met een plak hout.

Al dat zweten was het wel waard (mijn man vindt mijn planning niet je van het ,we zijn wel eens vaker aan het klussen geweest tijdens een hittegolf,met 32 graden de zolder isoleren is geen succes)

 De kosten vielen reuze mee,met hier en daar een couponnetje gebruiken bleven we binnen het budget van €150,-.

Een mooi resultaat al zeg ik het zelf.
En een fantastisch middel om zenuwen om te leiden.

Toedels,Jet


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet