woensdag 17 oktober 2012

Brei project tussen het leven door

Ik heb mijn brei-project bijna af
Welk was dat ook al weer hoor ik jullie denken.
Dat was dit project  hier die ik samen met mijn moeder ben aan gegaan. 


Al die lapjes breien,stapel na stapel.
Moeders was al veel eerder klaar met al die lapjes.
Weer wat geleerd dit jaar,ik ben geen snelle breister.

Maar wel volhardend.Elke keer een lapje breien in een klein momentje.
Deze week waren mijn lapjes eindelijk klaar en is het
puzzelen (oh breien is toch zo ontspannend maar niet heus)
om een leuk geheel te krijgen.


Alle lapjes zijn op het moment aan elkaar en ik ben nu bezig met het randje er omheen.
Misschien dat ik nog een lapje roze flanel er achter naai (scheelt weer een hoop afhechten haha)
En dan willen we natuurlijk het antwoord op de vraag 
"wie heeft de grootste?"
Binnenkort het resultaat.

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet