woensdag 19 september 2012

Vrouw ruimt op.

En de dag kwam dat ik mijn werkplekje weer eens grondig aan moest pakken.
Te beginnen met deze doos vol lapjes.
 Na een half uur ....tadaa leeg!
De lapjes die ik nog denk te gebruiken zijn naar een andere bak gegaan (nee ik doe echt niet alleen verplaatsen,er is echt wat weg)
Alle ditjes en datjes uitgestald ( toch weer verbaasd zijn dat het zoveel is )
Deze zooi lag dus overal verspreid over mijn werktafel (ik was toch zo opgeruimd??)
Dan is het zover,na 2 middagen rommelen en uitzoeken.
Netjes opgeruimd en overzichtelijk.
Ik begrijp dat jullie bewijs willen hebben.
Een hele vuilniszak vol met overbodig spul en prul!
Van dat kleine hoekje wat ik werkplek noem.

En het werkt goed,ik ben weer regelmatig achter de naaimachine te vinden.

Toedels Jet


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet