woensdag 20 juni 2012

Verslaafd of wat?

Dochter wilde naar de kringloop,nou dat hoefde ze geen tweede keer te zeggen.
Dat was al zo een tijd geleden,ik kon die fix wel even gebruiken.

Het aanbod was een klein beetje teleurstellend.Misschien doen mensen minder gauw hun spullen weg? Ik weet het niet.

Ik ging niet met lege handen weg dus zo ernstig was het ook weer niet.
2 hanging-baskets (die al heel lang op mijn kringlooplijstje stond) en een kratje ter vervanging van mijn fietsmand.Dochter een paar boeken gescoord en snel weer naar huis.

Aan de slag dan maar (manlief dus).De bloemen en haakwerk ook weer erop,anders is het veel te saai.En dan ziet Penelope er weer helemaal Gezelliebellie uit.
De baskets krijgen een plantje uit de tuin en een leuk plekje om rond te hangen.
Ahhhh....kringloop-rush is heerlijk.

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet