dinsdag 15 mei 2012

Moederdag

Ik had aangegeven dat ze geen kado's hoefden te kopen.Ik heb alles al en gewoon een lekker ontbijt vind ik al prima.
Dus de dag begon vroeg (ik mocht wat langer boven blijven)met ontbijt van bange eitjes en wentelteefjes.
Een mooie taart die ik bijna niet wilde aansnijden.En twee mooie kado's die ze zelf gemaakt hadden (daar heb ik geen foto van gemaakt).
Van manlief een mooi bosje rozen gekregen.
Maar wat hebben we dan voor onze moeders gedaan?
Een stoel gegeven in het theater om een voorstelling van de jongste bij te wonen.Zij had de laatste thuis-voorstelling met haar dansgroep Zarowe op moederdag.Perfect kado voor de oudere moeders.
Een drukke dag maar vooral gezellig.
Ik hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad.

Toedels jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet