dinsdag 3 april 2012

Proost!

Vandaag heb ik een gast-blogger.Namelijk mijn lieve man Dennis a.k.a Dendemen. En hij gaat het hebben over...bier.Een pilsje gaat er altijd in en hij probeert altijd graag een nieuw biertje.Hier zijn verslag. Mongozo bier.. Bij het boodschappen doen viel ons oog op Mongozo bier.Uit nieuwsgierigheid hebben we een flesje meegenomen. Mongozo betekend proost in de taal van het Chokwe volk, dat verspreid leeft over Angola, Kongo en Zambia. Mongozo premium pilsener is het eerste pils ter wereld dat gebrouwen is met drie unieke elementen. Max Havelaar Fairtrade, Biologisch en Glutenvrij in een fles.. De brouwer heeft gebruik gemaakt van hoogwaardige biologische gerstemout, biologische hop en fairtrade en biologisch gecertificeerde rijst. Mijn ervaring is dat hij licht is met zijn 5% alcohol (had van mij wel wat zwaarder gemogen) en fris van smaak. Een echte doordrinker haha en voor de warme zomermaanden zeker een aanrader..
groetjes Dendemen Mag ik nog even toevoegen dat de geur ook erg prikkelend en fris is.Ik drink zelf geen bier maar ik ruik wel altijd even.Dus wil je een verantwoord biertje dan is Mongozo het biertje voor jou (ouder dan 16). Het is verkrijgbaar bij de A.H. Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet