woensdag 28 maart 2012

Al een beetje jarig

En dat komt door mijn lieve man,die had dus al een paar weken terug een kadootje voor mijn verjaardag gekocht. Nou ja kadootje... Een flink pak met stokken en een papiertje.
Daar stond toch echt dat er 2 personen nodig waren om dit geval in elkaar te zetten (en een hamer). Blijk ik toch een schat van een schoonzus te hebben die mij wel wilde helpen.(Manlief op het werk en ik heb weinig geduld)Binnen een half uurtje gepiept!!Girlpower!!! Tuincentrum onveilig gemaakt en van alles aan kruiden enzo meegenomen.
Na zijn werk heeft hij de plek vrij gemaakt waar mijn kado moest komen.
En tada!!! Daar staat mijn kadootje!!!!
Allerlei groenten en bloemen gezaaid,kruiden erin gezet en tuin-kabouter tot kas-kabouter geslagen (dit doe je dan niet met een zwaard maar met een tuin-schepje)
Dank je wel schat!! Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet