woensdag 8 februari 2012

Vindaloo ik hou van joe!!!

En daar loop ik dan,met de fietskar richting de supermarkt.Te eng om te fietsen,dan maar lopen.

Weer thuis met alle boodschappen kon de oudste beginnen met bakken.
Chocolade-taart

En dat heeft gesmaakt.Heerlijk luchtig en zacht van smaak (mede dankzij de slaafvrije pure chocolade van Tony's Chocolonely).
Lekkere dingen bereiden zit in de genen,want haar papa kan ook zo lekker koken.
Ons week-menu ziet er voor deze week zo uit maar ondertussen zijn er wat wijzigingen.

Namelijk zondag werd het geen gewone bloemkool met een aardappeltje....nee veel beter dankzij mijn lieve mannetje. Erwten-tomaten-bloemkoolcurry met rijst.
Hij heeft gewoon de vindaloo-pasta zelf gemaakt!! Ooh ik was niet weg te slaan uit de keuken zo lekker rook het.Gelukkig heeft hij teveel gemaakt van de vindaloo en kan ik vanavond het door de spitskool met couscous doen.MMMMMMMMMMMMMMMMMM.Die geur is echt fantastisch.Daar kom ik wel voor uit de lappenmand,verkoudheid en vermoeidheid maakt dat er niet veel uit m'n handen komt.Maar koken lukt me altijd wel.
Rustig aan en gezond eten.

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet