maandag 13 februari 2012

Laat het dooien!!!

Toch de winter-decoratie neergezet.Sneeuwvlokken hangen al sinds de kerst aan het plafond maar de rest had ik in het doosje laten liggen.Want toen was er van winter nog helemaal geen sprake.Dat is nu wel anders.


Elfstedenkoorts in het land,iedereen op de schaatsen.Zoveel plezier!!
En ik zit binnen als een slappe vaatdoek te hopen op dooi en 20 graden boven nul.

Breien,een kaart voor een vriendin knutselen en ondertussen tv kijken.Meer komt er niet uit.Ziek zwak en misselijk.Een boodschapje doen gaat net,zodra ik weer binnen ben dan staat de rest van de dag m'n gezicht op Hangover.Een wijsheid uit de familie:Je zal het wel nodig hebben.Rest mij niets anders dan er aan toe te geven.

Positief bekeken was ik al een hele week gekleed voor Warme-Truiendag van afgelopen vrijdag.In dit geval een vest die mijn moeder heeft gebreid van resten uit haar wol-collectie.
Laat het dooien!!!

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet