woensdag 22 februari 2012

Balans?!

Oef,beetje druk of ik lijk het druk te hebben waardoor ik niet aan dingen toe kom.
Ben nog steeds bezig met breien,lapje voor lapje,bol voor bol.

Maar ik heb ook nog andere ideeën maar tot uitwerken komt het nog niet.Beter plannen,balans vinden.
Zelfs het weekmenu van vorige week is er bij ingeschoten, voor deze week ziet het er zo uit:
za:chili met tortilla
zo: bij opa en oma
ma:spitskool met aardappelen en tuinkruidensaus
di: pasta met soja-gehakt in tomatensaus
wo:bietencouscous (vega\0
do: zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst
vrij:zien we nog wel

Deze week minder vlees,bewust? niet echt,soms vind ik het niet echt nodig.Heb ik al genoeg aan de groente,kinderen en man klagen niet zolang ik af en toe er een rookworst of gehakt bij doe.Prima geregeld.

Een van de redenen dat ik druk ben is omdat ik 2 middagen een training "Profiteren van Social Media" volgde voor de stichting waar ik vrijwilliger bij ben( Kledingbank Dordrecht).Kreeg zelfs huiswerk mee (dat was lang geleden)namelijk een twitter-account aanmaken en de mede-cursisten vinden en tweeten en retweeten.Allemaal nieuw maar ontzettend leuk en interessant.Dus follow me!!! Ik ben te vinden onder Gezelliebellie

Tweet tweet toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet