maandag 16 januari 2012

Ik ben d'r weer!!

En zo is het al weer half januari.Geen horror-winter,zelfs geen vlokje sneeuw of nachtvorst gehad.2 januari stonden de sneeuwklokjes al in bloei in de tuin en mijn hubbie werd 40.

Dit heeft hij gekregen van de oudste (om zijn knikkebolletjes op te vangen),tot onze verbazing heeft zij in 1 week leren breien en een hele sjaal gebreid (geen steek te veel of te weinig) en dit kussen gemaakt.Kan je te trots zijn? nee dat dacht ik dus ook.Ik vind het geweldig en ze heeft me beloofd dat ik er ook een krijg voor m'n verjaardag.Ik kan niet wachten.

Wat brengt het jaar verder?
De oudste gaat hopelijk d'r diploma halen.
De jongste naar de 3e klas.
Ik wil nog 22 kilo afvallen.
Mijn man gaat de Marathon in Rotterdam lopen.
En ik ga met de jongste naar Bulgarije met de dansgroep Zarowe.
Kortgezegd:Mijlpalen halen.
Tussen alle bedrijven door proberen we ook gezond en creatief te blijven,het milieu minder te belasten en op de portemonnee te letten en dat allemaal met een glimlach.

Altijd blijven lachen-Bassie

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet