maandag 23 januari 2012

Blijf maar breien


Brei-les,niet op school maar gewoon in mijn huiskamer.Sinds twee weken krijgt een buurmeisje brei-les van mij.Gewoon beginnen en er bij zitten,een beetje kletsen en tik tik tik gaan de pennen.Van 15 steken naar 39 steken en dat is geen probleem want het wordt een vrij gebreide sjaal.
En nu zit ik zelf ook te breien,want zaterdag zulke leuke acryl-bollen gescoord bij de Kringloopwinkel in Gorinchem dat er nu een project toegevoegd is aan mijn lijstje.
5 kleuren in de rood-tinten,2 bollen van elke kleur.Vierkantjes recht breien van 20 steken en 20 toeren.Gesplitst tussen m'n moeder en mij en breien maar.
Foto komt er binnenkort( ik heb nu nog maar 8 vierkantjes).

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet