maandag 14 november 2011

Tante...waar is de brand?

Een van de projecten van de week was een brandweer-set voor m'n neefje van 4.
Voor zijn verjaardag heb ik een t-shirt met een logo en een portofoontje van vilt,die met klittenband vastzit,gemaakt.En natuurlijk een mooi brandblusser.
Het hele weekend heeft die jongen in mijn huis brandjes geblust hahaha En voor m'n nichtje heb ik ook wat gedaan alleen vergeten om een foto te maken.

Het andere project is nog niet gegeven dus dat komt nog.

Zaterdag druk gezwaaid naar Sinterklaas en Zwarte Piet dus hopelijk krijg ik wat in m'n schoentje dit jaar.Ik ben heel lief geweest.
Deze week nog aan de slag met een Sint-slinger van vilt om voor het raam te hangen.Net zoiets als de herfst-slinger.
En dan toch ook wat voor de feestdagen gaan verzinnen.

Pepernoten-toedels
Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet