zondag 11 september 2011

Zzzz

Slapen,dat heb ik de afgelopen week zeker heel veel gedaan.Ziek als een hond lag ik zielig te bibberen en te snotteren op de bank.
Maar ook de afgelopen weken in blogland heb ik mijzelf al slaapwandelend begeven.
Geen inspiratie,teveel andere dingen aan het hoofd en dan als hoogtepunt een week lang echt niks kunnen doen wegens een griepje.

Gelukkig begon het vandaag weer een beetje te kriebelen, schoonmaak-rondje door het huis en daarna rustig m'n spulletjes gepakt voor iets herfstigs.
Het is weer tijd om te nestelen voor de winter.Vloerkleden van zolder halen,herfst-decoraties overal in huis plaatsen en binnenkort zal het weer tijd zijn om de kachel op te stoken en de gordijnen dicht te trekken als het donker wordt.
Normaal kan ik ontzettend genieten van de herfst vooral als het een warme,zwoele zomer is geweest.Maar nu?? Zomers is het naar mijn idee niet geweest en dat baseer ik op de weinige avonden dat we buiten in de tuin hebben gezeten,hoe weinig ik de was buiten heb kunnen hangen.

Ach laat de herfst maar komen.Want soms is het echt waanzinnig.

Deze foto is zaterdagavond genomen door mij.Ik ben helemaal niet dol op onweer maar dit was zo spectaculair.
Dit was echt fel!Het leek wel dag.
Kom maar herfst met al je nukken,want meestal ben je ontzettend mooi.

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet