maandag 12 september 2011

Herfst aan een draad

Ben gisteren bezig geweest met naald en draad,en daar is wat herfstigs van gekomen.

Eerst met restjes fleece in herfst kleuren balletjes frummelen, met een draad omwikkelen en vastzetten met een paar steekjes.
Dan van vilt blaadjes uitknippen.Ik heb 2 soorten blaadjes gedaan om het simpel te houden.
Een wolletje (acryl) uitgezocht en daar een lange draad van afgeknipt,knoopje aan het eind en rijgen maar.En dan krijg je dit.

Gezien bij http://abeautifulmess.typepad.com/my_weblog/2011/09/fall-leaves-garland-diy-project-.html en heb daar mijn eigen twist aan gegeven.

Alles wat ik ervoor gebruikt heb is of nog van m'n oma geweest,bij de kringloop vandaan of al meer dan 10 jaar geleden aangeschaft en natuurlijk restjes (ik gooi niks...nee,ik kan niks weggooien,waar m'n man niet altijd blij mee is).
Ik had nog wat balletjes over en daar heb ik vandaag nog een slinger van gemaakt tijdens het tv-kijken.
Zelfgebakken koekje erbij,wat heb je nog meer nodig?

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet