dinsdag 16 augustus 2011

Terug op de werkvloer

Zomer!!!! Waar?....in ieder geval niet in ons landje.We hebben een thuis-vakantie ( het nieuwe woord van het jaar) gehouden dit jaar.We hebben uitstapjes en logeer-partijtjes gehad maar over het algemeen zaten we lekker thuis bij de kachel.
Gelukkig zijn er veel klusjes in en om het huis geklaard gewoonweg omdat we er de tijd voor hadden.
Op het creatieve vlak is er weinig gebeurd,het enige wat er uiteindelijk op de een na laatste dag van de vakantie is gedaan zijn de vlaggen-slingers (ik schaam me diep).
Ze lagen al een tijdje klaar maar er waren nog geen foto's.Nu dus wel.
Deze gegarandeerd unieke slingers zijn handgemaakt door mij.
Ik werk 1 dag in de week als vrijwilliger bij de Kledingbank.Het viel mij na een tijdje op dat er veel sjaaltjes binnen kwamen.Alleen niemand wilde sjaaltjes hebben als ze kwamen voor kleding.Het werden er zo veel dat ze dan maar weg werden gedaan en dat ging er bij mij niet in. Vandaar dus,om mee te beginnen,deze slingers.

Ik hoop hiermee ook de Kledingbank te kunnen steunen naast mijn dagje per week.

Ze zijn ongeveer 6 meter lang met 10 vlaggen per slinger.
Ze zijn €15,- per slinger.Dit bedrag gaat volledig naar de Stichting Kledingbank Dordrecht.
Mail me of laat een reactie achter als je geïnteresseerd bent.
Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet