maandag 23 mei 2011

Meer Crecycle

En 2 daagjes later weer achter de naaimasjien.En nu om wat uit te proberen,in dit geval de vrij stikken (om te quilten) stand.Razend eng,want geen voetje en dus heeft de naald alle kans om in je vinger te belanden (ooit een keer gezien op tv bij zo'n Eerste hulp programma).Wel een naald gebroken doordat de bovendraad in de knup zat.Gewoon doorgaan.....nieuwe naald,nieuw draad en voila.

Ken je die pannenbeschermers? Ik weet het, je kan ze voor een prikkie halen bij elke winkel in je omgeving maar als een echt crecycle-idealist maak ik ze zelf.Het lijkt een beetje suf maar ze staan ontzettend grappig in de kast,beter dan die grauwe grijze dingen uit de winkel.

Later nog een T-shirt voor mezelf opgesmukt.2 kussenslopen (een van m'n oma en de ander van de kringloop),vliesofix en gekleurd garen.Uit de vrije hand een cupcake getekend en tadaa een grappig shirt voor mij.


Binnenkort vertel ik jullie over mijn allesje wat betreft vervoer.Ze is elegant,sterk en kleurrijk.Haar naam is.......

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet