donderdag 21 april 2011

Waar blijft de tijd?

35 jaar geworden...sommige vinden dat al oud,andere vinden het vervelend om al dertiger te zijn. En ik?........ik vind het geen probleem,mijn gevoel zegt dat ik 18 ben alleen met meer ervaring. Ben al 17 jaar samen met m'n lieverd,heb 2 kinderen gekregen.
Ik heb de rimpeltjes om het te bewijzen ook al zijn de meeste lachrimpels.
Kan eigenlijk wel zeggen dat ik heel tevreden ben.Ik geniet heel erg en zeker nadat een vriendin door het oog van de naald is gekropen.En zij is net zo jong als mij.
Dus genieten staat hoog op de lijst.En wat moet je vragen voor je verjaardag als je alles wel een beetje heb (behalve een grote geldzak): een taart,muziek,wierook en regenboogsokken.


En alles gekregen!!!plus prachtig weer.

Mensen die de zon in andermans leven brengen,zullen zelf ook haar stralen voelen -Sir James M.Barrie
Dit stond op een kaartje die ik een keertje gekregen heb van m'n dochter voor moederdag.Ik kwam het tegen tijdens het opruimen en ik heb het gelijk op het prikbord geprikt.Zo lief.

Toedeloe Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet