vrijdag 4 februari 2011

Warme Truiendag!!!!

En dit is hem geworden!!!

Door mijn moeder gebreid toen ik .....uhm....effe denken....17 jaar ofzo was.
Het stelt Kleine Max voor,een wekelijks kinderverhaaltje in de Margriet (pin me er niet op vast hoor).Later is er ook een mini-versie gebreid voor m'n dochter (ligt nu op zolder voor kleinkinders)
Het zit nog prima ondanks de kilo's die er in de tussentijd bij zijn gekomen.

Op school van de jongste laten ze de verwarming ook vandaag laag staan en dus moest ze ook met een trui aan de deur uit.Ik stelde voor om een gekke trui aan te trekken maar nee,het is een zwarte sweater geworden.Ach ik maak het voor ons beiden goed hahaha.

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet