maandag 7 februari 2011

Chill weekendje

Een stap buiten de deur en je waaide bijna uit je broekje maar de temperatuur...zo zacht.Dus de tuin ingegaan en gerommeld,geschoffeld,geharkt en gewied.Klaar om de eerste groenten te zaaien.

Het boek rechts op de foto is nieuw aangeschaft(kadobon als afscheidskado van de doc-dames van de basisschool) voor mijn collectie moestuin-boeken.
Het is van Carol Klein,zij heeft ook een programma op de BBC (kan ik helaas niet meer kijken want overgestapt naar andere TV-boer snik snik).
Het is klein en handig,genoeg informatie en tips en ruimte om in te schrijven (doe ik niet want ik heb een tuin-dagboek).Zondag heb ik op m'n gemakkie alle zaden uitgezocht en ik heb een hoop!!! Kan niet wachten om te beginnen.

Ministeck...staat al jaren in de kast met half afgemaakte of duffe voorstellingen.Vorige week kwam ik een leuk ideetje tegen in de 101 woonideeƫn met een verwijzing naar een site waar je een foto kunt uploaden en dan in ministeck-versie kan uitprinten http://opministeck.zitik.nu/index.php
Hartstikke leuk en zo zit je dan met je dochter en man een hele middag te ministecken met de radio op een cabaretzender.Helemaal chill dus.
Het is nog niet af want het is een gepriegel en de deadline is 21 maart dus we hebben nog effe.

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet