maandag 17 januari 2011

Ons huis is nog steeds in de ban van griep en dat is lastig en vermoeiend.Zeker als de persoon in kwestie voor de 2e keer in 16 jaar ziek is (mazzelaar)en dus ook goed ziek is.
Toch kans gezien om even 2 uurtjes uit huis te zijn om naar de kringloop te gaan.
Langs Zwijndrecht en Gorinchem geweest en dat was leuk.

Theedoeken,leuk lapje katoen,2 potten en,dit verbaasde mij het meest,een suikerpot en melkkannetje van BLOND???? Die 2 dingen kosten mij 4,50 (en dat is voor mij al duur)maar toch bedankt mensen die het naar de kringloop hebben gebracht.

En toen ik thuis kwam had de oudste lekkere cupcakes gebakken (recept te vinden in boek:Cupcakes parade -Gail Wagman)

Tarte-tartincakejes met gekarameliseerde appel
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben nog steeds aan het breien voor India (nr 7 is onderweg),m'n moeder is gestopt bij 50!!!!! in 4 weken!!!!! Ik heb nog een hoop te doen hahahaha

Toedels Jet

1 opmerking:

  1. HET IS ME GELUKT :p IK VINDT HET ERG LEUK..............HUSNE

    BeantwoordenVerwijderen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet