zaterdag 11 september 2010

Herfstschoonmaak

Ik weet niet wat er aan de hand is met me.Het enige waar ik mee bezig ben is opruimen...en dan ook nog uit vrije wil.
M'n werkplek was vorige week aan de beurt en ik wilde daarna met projectjes beginnen.
Maar het wil niet,ik zie nog teveel dingen in en om het huis wat naar mijn idee op orde gemaakt moet worden.Vandaag de keuken onder handen genomen,kastjes uitgemest,schoongemaakt,gereorganiseerd.Nog 1 kast en de vloer te gaan en dan is de keuken in orde.
Ik voel me heerlijk als ik bezig ben ...schortje aan,sopje maken,inventarislijstje maken in m'n hoofd en poetsen maar.'k lijk frikkin' Martha Stewart wel.

Soptoedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet