woensdag 29 september 2010

Go with the flow


Eindelijk kan ik me er aan over geven.Ik heb de creatieve golf te pakken en ik probeer zo lang mogelijk op de plank te blijven staan.
Lekker herfstsfeertje in huis gemaakt door eerst kekke gordijntjes te maken met vilten blaadjes (met de hand erop genaaid!).Van zolder de herfst-doos gehaald en los gegaan in huis.In twee avonden een warme col-sjaal gebreid (acryl op naald 10...lekker snel!).Gisteren de eerste van twee kussenhoezen gemaakt van een vervilte trui en fleece in warme kleuren.
Ik ben begonnen met een vloerkleed te haken van vlaamse kringloop-wol (13 strengen echt virgin-wool,te ruw om te dragen)met de dikste haaknaald in mijn bezit.
Lekker bezig.

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet