donderdag 26 augustus 2010

Stukje fietsen en oeps kom ik zomaar bij de kringloop terecht.
En daar kom je de leukste spulletjes tegen.Nou heb ik 2 weken geleden een heleboel gedoneerd (ze hebben het opgehaald zo veel was het).En ik ben dan ook een paar dingen tegen gekomen.Maar het leukste vond ik wel dat de Jip en Janneke-figuren (ooit gekregen toen kids in de luiers liepen) op de kinderboekenafdeling gespijkerd zaten om het gezellig te maken.
Maar na wat rondlopen had ik toch weer een stapel boeken voor mij en dochter en ...

een schattig blikje (ik heb vast nog wel knopen over ofzo)

en een lief theeblad

dit kan je toch niet laten liggen...

Dit was m'n laatste bezoekje aan de kringloop voor een tijd.Ik heb nou zoveel stofjes en bollen wol,het wordt te veel (voor zover je echt te veel kan hebben aan dat soort dingen).Boordevol ideetjes en plannetjes laat ik die eerst maar eens gaan uitvoeren.
Voor deze week:
1.werkplek opruimen
2.top 3 van ideetjes maken
3.uitvoeren

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet