donderdag 17 juni 2010



Na een week van schuren,stucen,schilderen.Eindelijk ontspanning in de vorm van een festival in our hometown.Prachtig weer,geweldige sfeer.Op een kleedje in het park wat wil je nog meer.De volgende dag moest dochter optreden op het festival met de dansgroep en ook dat was een succes.

Na het heerlijke relaxte weekend kon ik er weer helemaal tegenaan.Het huis is namelijk in halve staat en het gaat irriteren.Dus ik ben nu druk bezig om orde te scheppen maar daar kwam even een ontploffinkje tussen,300 meter bij ons huis vandaan.
Ik vlijde me net even op de bank om te wachten op jongste dochter en klap! Alles trilde ramen,deuren,meubels,de grond.Alle auto-alarmen stonden te loeien en iedereen rende naar buiten.Lichte paniek....agenten renden met de armen wijd onze kant op om de mensen in veiligheid te brengen.De schrik zat er bij iedereen goed in.

Vanmorgen is de rust wedergekeerd en ga ik verder waar ik gisteren was gebleven.
Denkend aan de mensen die gewond zijn geraakt.

Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet