donderdag 13 mei 2010

Nou effe wat anders

Mobieltje gekocht....ja en zul je denken.Voor mij heel wat, de laatste 5-6 jaar had ik een degelijke trouwe Nokia.Ze kan bellen,smsen en foto's maken...alles wat ik nodig heb.Ik ben ook helemaaaaaal niet van de "nieuwste" gadgets wat dan ook,mijn motto:ik koop pas een nieuwe als het kapot is.Vandaar 6 jaar.
Nu is het zover dat ik toch een nieuwe moet aanschaffen.Door het woud van mobieltjes geworsteld en stuitte op "groene" exemplaren.Kijk als het dan moet dan doe ik het verantwoord.En zo kwam ik bij de Samsung Blue Earth.Een telefoon met zonnecellen,gemaakt van hergebruikte materialen en zonder schadelijke ingrediënten en het komt in een doosje van gerecycled papier waarvan je een fotolijstje kan maken.

Helemaal leuk, als een kind zo blij.
Ik moet er alleen een leuk hoesje voor maken,zodat ze minstens 6 jaar mee kan.

Toedels Jet

1 opmerking:

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet