vrijdag 7 mei 2010

LapSwap

Deze week meer tijd gehad achter computer door de verkoudheid die ik heb opgelopen met Koninginnedag.Het gaat al stukken beter en dat is nodig ook want ik heb de rest van het gezin aangestoken,het begint een waar Snotfest te worden in huize Gezelliebellie.
Maar enniehoe door meer tijd om alle blogs te lezen zag ik bij Knofje dat ze een LapSwap houdt/regelt.Ik voelde me zo zielig deze week dat ik besloten heb om mezelf te kietelen en ik heb me opgegeven.
Het kan alleen maar leuk worden namelijk: je moet door je stofjesvoorraad heen wroeten om een paar leuke lapjes uit te zoeken (leuk),een pakketje ervan maken en opsturen (ik hou van snailmail dus dubbel leuk) en dan na een tijdje (lang genoeg om het een beetje te vergeten)krijg je een pakketje in je brievenbus (driedubbel leuk!)
Meedoen? Knofje staat bij mijn bloglijst.

Toedels Jet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet