vrijdag 28 mei 2010

Herrie in huis

Herrie van zagen,breken,slopen en boren.
Overal stof en ik vind het helemaal niet erg want het wordt mooi.Kan je nieuwe kozijnen mooi vinden? Ach misschien ben ik wel gauw tevreden.
Gelukkig kan ik nadat ze naar huis zijn de herrie verdrijven met goeie muziek.Eindelijk een nieuwe naald gekocht voor de pick-up en ik kan weer naar hartelust plaatjes draaien.Niemand mag er verders aan zitten want op de een of andere reden zien ze altijd kans om het te slopen.Dus mama rules over de plaatjesdraaier.



Hoe vinden jullie mijn creatie voor het zomerfeest met het thema "Mooi Waardeloos"?
Een zonnehoed van kranten en plakband en een paar mooie rozen van servetten.


En de lapjes van de LapSwap van Knofje zijn binnen....ze zijn LEUK!!!
Ze liggen nu goed opgeborgen onder de stoflakens en zodra alles weer spic en span is in huis gelijk aan de slag kan gaan.
Ik ga effe koffie inschenken voor de heren

Toedels Jet

1 opmerking:

Aanbevolen post

Zondagse klanken

Tijd voor blote voeten muziek  met dit prachtige weer. Toedels, Jet